Dyrektor Mauritius Tourism Promotion Authority zaprezentował nową kampanię reklamową skierowaną na rynek indyjski.
Kampania “Elsewhere but Mauritius” składa się z filmów i materiałów wizualnych, które zostały uruchomione na platformach cyfrowych i przedstawiają różne aspekty Mauritiusa oraz adresowane są do różnych grup docelowych.
Kampania została zainaugurowana w obecności przedstawicieli EDB, MFDC, Air Mauritius oraz influencerów, celebrytów, mediów, przedstawicieli biur podróży i producentów filmowych.
Znany szef kuchni Sanjeev Kapoor był gościem specjalnym wydarzenia i będzie współpracował przy tym przedsięwzięciu pod kątem gastronomicznym.
Kampania ma na celu przyciągnięcie większej liczby turystów z Indii, aby mogli zapoznać się z szeroką gamą ofert, dzięki którym Mauritius jest jednym z najpopularniejszych celów podróży Hindusów. W pierwszej fazie będzie rozpowszechniać w mediach społecznościowych wiedzę na temat dzikiej przyrody, gastronomii, kultury i dziedzictwa tego miejsca, aby zachęcić indyjskich podróżników do odwiedzenia Mauritiusa.
W ostatnim czasie Air Mauritius, narodowy przewoźnik, zwiększył częstotliwość lotów z Mumbaju do 5 tygodniowo.